Powered By Blogger

torsdag 12 augusti 2010

Glädjen är fullkomlig!


Idag kom brevet som jag väntat på.....tänk vad snigelpost fortfarande kan vara
populärt, allrahelst när man väntar så innerligt på något så man kan gå sönder.

Jag fick beslutet från a-kassan, dvs att denna kvinna utan något större stridande
(vilket jag var beredd på att göra), blev beviljad a-kassa!!!! Ja, det är sant....

Det konstiga är att jag satt och diskuterade det så sent som vid middagstid idag
med min syster och mor, och då beklagade jag mig och sa att jag minsann skulle
ringa dem imorgon och skrika ut min vrede över att leva på luft, kärlek och
fåglasång.....nu behöver jag inte det, tack och lov.

Lagom till jag nu ska betala månadens räkningar, som jag inte har blivit befriad
från, så kommer ersättningen.

Lagom till denna kris har löst sig, så löses nästa kris med att jag börjar jobba
och får min första lön i september....kan det bli bättre????!?!??!!!?

Jag får väl säga att jag nog har haft tur i dessa dagar....lidandet har inte varit
så stort, och allt löser sig till det bästa verkar det som....så nu är man en
lycklig människa utan några större bekymmer.....livet är underbart!!!

Kaaaatchiiing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar