Powered By Blogger

måndag 9 augusti 2010

Idag är lyckan gjord!


Och med det menar jag att nu blev det definitivt att jag snart börjar att jobba igen.....dvs på onsdag i nästa vecka, den 18 augusti...jeeeej!

Jag är attans lycklig, det spritter i kroppa-j-vln, jag längtar så jag är yr, ja,
det går inte med ord att beskriva! Jag trodde jag började bli för gammal för att
få jobb, åtminstone jobb som verkligen faller mig i smaken....

Det ska bli så kul, så kul...och så kommer jag att slippa att pendla med tåg, det
är nog det bästa ur fritidsberövningssynpunkt (pust, långt ord)!

Nu ska jag hinna med en massa bestyr innan jag börjar...nu börjar man ju komma på
allt som bör vara klart innan man är borta hela dagarna....sedan blir det ju bara
helger kvar att göra det på...hihi...

Det blir uppdateringar här framöver kan jag lova...måste ju berätta hur allt går
med nya jobbet!

Puss och hej, leverpastej ♪♪♫♫♪♫♪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar