Powered By Blogger

tisdag 3 augusti 2010

Internet är ibland ett h-vete!

Jag blir fullständigt galen och får tuppjuck på att jag inte alltid kan hitta det jag söker på Internet.....mycket för att vissa har sådana omständiga sidor att man inte hittar rätt i djungeln.....



Ta Tre.se t.e.x.....jag är supernöjd med dem som operatör till alla mobilab och hemtelefon och bredband som jag har.... men.... varför i hela fridens namn har de ändrat och gjort ens egen sida sämre? Jag loggar på, försöker ändra, hittar inte rätt, pratar med support, de förklarar, jag måste vara idiot, eller så är det bara så himla omständigt så det inte finns på kartan!!!!!!......

Jag är snart beredd att skicka ut datorn genom fönstret, eller ta hammaren och banka itu den, eller vad f-n som helst.....uj, uj, uj.....flickbrushormonerna är igång säger ni, JAAAAAAAAAAAAA, jag är hopplöst irriterad över petitesser just nu..... låt mig få komma igång och jobba så jag får ett normalt liv igen, tack!

Tok-knasiga hälsningar från lilla mig......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar