Powered By Blogger

måndag 16 augusti 2010

Jag skulle ha skrivit....


...om min lilla pappa i fredags....fredagen den 13 augusti. För 6 år sedan, just den datumen, lämnade min lilla goa pappa jordelivet lugnt och stilla.

Jag kom mig inte för att skriva när jag skulle, hur länge sedan det än är det hände, lika länge har jag saknat honom och kan inte låta bli att fälla en tår nu ändå när jag skriver detta.

Lilla pappsen, jag kan "känna dig" ibland....ibland kommer en doft av dig, svårt att förklara....en blandning av Oil of Ulay och tobaksrök....den bara kommer som en vind för att sedan försvinna lika fort igen....då vet jag och känner att du "hälsat på"....

Att man kan sakna en människa så....naturligtvis bleknar sorgen med åren, men saknaden finns kvar. Han hann med många år på jorden och såg till att familjen utökades...så många små efterföljare som kommit sedan han gick bort. Jag tror han sitter på ett litet moln i himlen och tittar ner på oss för att se att vi har det bra....tack pappa för det underbara livet du gav mig och min fina uppväxt....saknar och älskar dig för evigt.....

Kram från din dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar