Powered By Blogger

tisdag 21 juni 2011

Semestern närmar sig med stormsteg!

Och, varför är man aldrig riktigt beredd? Tycker veckorna springer iväg i en väldans fart, är det bara jag som känner så? Man ska så mycket, har många måsten som ska betas av, både på jobb och för övrigt. Ja, ja, detta året blir det 4 hela, sköna, avkopplande (förhoppningsvis) goa veckor som jag håller semester. Har nog inte haft 4 veckor sammanhängande på alla år!



Träffade förresten HG-klubben igår kväll för säsongens avslutning. Denna hade vi på restaurang Rosegarden på G.A.Torg. Jisses, jag åt! Vilken attans god mat! Mongolian barbeque, sushi, kinesiskt, you name it! Kan varmt rekommenderas! Var lite rädd för att stoppa i mig alla dessa mängder, men, jag klarade det utan att må helt tjyvatjockt under natt-timmarna.



Idag är det ledig förmiddag. Vädret hade kunnat vara några grader bättre, och även lite sol hade inte gjort ont. Blir lite hängig och trött av detta vädret, påverkas av mörka moln, man blir lixom lite "mörk" själv, dvs. ingen större energi. Hade iofs planerat att göra ingenting på förmiddagen, bara ta det lugnt. Dock snurrar några tvättmaskiner, men det är ju inte så fysiskt krävande, haha.



Ska nog snart bege mig ner på Limhamn för att flanera lite bland våra mysiga butiker. Dock som jag sa, vädrets makter är ju inte med mig, men, man kan ju alltid sticka in på ett café och ta en kopp kaffe. Får passa på innan man ska ta sig till jobb med allt vad man har där att pula med.

Ha en underbar dag!
Kram tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar