Powered By Blogger

söndag 11 september 2011

Nu rullar det på!

Nu känns det helt ok igen, mattheten har försvunnit och jag är fit for fight igen med min viktnedgång. Hade en fantastiskt trevlig personalfest på jobb i fredags med mycket gott, men jag stod emot.

Danska Smörrebröd, vin, öl och snaps, tårtor och kransekage....inget, INGET slank in i min mun....jag körde på med min soppa, kaffe och vatten, that´s it!



Vägde mig för skojs skull i morse, har tappat något kg till, lyckan är evinnerlig!!!

Den stora plågan för mig är min "dåliga" andedräkt, men det är smällar man får ta, jag får helt enkelt prata med folk på avstånd och borsta tänderna ofta :).
Inte ett tuggummi eller en läkerol får intagas, då är denna period förstörd, och det känns ju onödigt, hahah.

Det var vad jag hade att uppdatera med idag, har nog bättre inspiration att skriva nästa vecka när jag varit på mitt första träningstillfälle,, hahahha.....

Kramizz till alla!

1 kommentar: