Powered By Blogger

onsdag 5 maj 2010

Ja, nu är det kört igen......



Det är helt otroligt vad man är vilse ibland.....


Jag påbörjade bloggning i förra året, alltså 2009, men fastnade och kom inte vidare. Nu har jag beslutat mig för att göra ett nytt försök, och verkligen hålla detta vid liv. Eftersom jag egentligen har all tid i världen så borde det inte vara så svårt....


Jag avundas dem som skriver utan att egentligen sitta och fundera, det lixom bara poppar ut från knoppen på dem, och ibland så underhållande att man sitter och garvar när man läser....


Om ni kikar på blogg-länkarna här på sidan så förstår ni vad jag menar. Min svåger och systerdotter är fenomenala på blogg... det är så underhållande så det blir ett gift i kroppen på en, man måste bara gå in och kolla om de skrivit något mer, hihi.


Inte för att jag tror att jag kommer att bli bra på detta, men jag kommer iaf att försöka att "skriva av mig", jag tror det behövs. Just nu är jag sysslolös, dvs. jag väntar på att ett jobb ska komma och "ta mig"... hehe... det är ju inte det lättaste i dagens tider. Nåja, jag försöker ju i två länder, så jag borde ju ha "dubbel" chans.... nähä, inte det, nej, men försöka duger. Som sagt, jag har ju inte världens tur att bli arbetslös så här lagom inför sommaren. Jag menar, det är ju oftast sommarjobbare som de söker efter, 10-15 timmar per vecka, det kan väl ingen normal människa livnära sig på? Nej, jag väntar och söker, väntar och söker, det ska väl finnas något till mig oxå hoppas jag.........


Ni lär få följa utvecklingen för mig här om ni inte har annat för er, hihi.....


Vi hörs och förhoppningsvis ses! Kram så länge......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar