Powered By Blogger

onsdag 26 maj 2010

Jag blir så trött.....


Efter jag hade haft ett celebert besök av storasyster med dotter, så tänkte jag infria mina löften till folk i allmänhet och i synnerhet, om att göra något åt ett projekt som länge legat i åtanke.

Mina alster, alltså smyckena, åkte fram med buller och bång, fotograferades av och laddades upp i datorn i mitt excellenta foto-program. Efter varje j-vla bild, skrev jag kommentar och satte pris, det är lixom tänkt att det ska gå till försäljning. Efter detta tidsödande arbete, suck och stön, skapade jag en film av fotona.

Nu har jag så tänkt mig att kunna ladda upp film-j-vln på denna min egen blogg-sida. Icke sa Nicke! Tror ni det funkar som jag vill? Jag som annars är en IT-nörd i alla avseende brukar klara ut problemen, men nej, inte denna gång!!!! Känns som om datorn, smyckena och bloggen åker ut genom mitt förtjusande oputsade fönster...... men jag får tåla mig...ska nog komma på en lösning. Så länge får jag hålla mina läsare på halster..... bilderna SKA komma, om det blir i bildspel eller enstaka, det får tiden utvisa....just nu tänker jag iaf lämna detta projekt, andas med djupa andetag och ladda batterierna för nästa prövning....och det blir INTE idag.

Halvirriterade hälsningar
från Bloggfrun själv, Pia Pudding :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar