Powered By Blogger

tisdag 8 juni 2010

När man får besök av barnbarnen.....


......är allt bara toppen. Man släpper allt man har för händer och fötter och låter dem bara vara. Idag har svärsonen och mina två goa pojkar varit här hemma och besökt mig.....då tänker man inte tanken ens att man är uttråkad och arbetslös, för man är varken det ena eller det andra då. Det är full rulle hela tiden, från de kommer till de går... hehehehe.

Vi var en runda i Hammars Park...helt underbart! Grönskan, de vilda blommorna, fågelkvittret, det finns inget bättre. Att man sen har ett barnbarn som är som Skogs-Mulle himself gör ju saken mycket lättare. Han skulle kunna bosätta sig i naturen den godingen. Han frågar, han konstaterar, han frågar igen, och har världen vildaste fantasi, det är så härligt att höra honom.

Han agerade också fotomodell, men av hänsyn till familjen förevigar jag inga foton på honom här. Vi behåller det i det privata. Även om jag skulle vilja visa hela världen vilka goa barnbarn jag har, har jag valt att inte lägga ut bilder på dem.

Den svenska sommaren är fantastisk, eller hur?

Soliga hälsningar från Pudding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar