Powered By Blogger

fredag 9 juli 2010

Sista dagen på gubbens semester....


Idag är det sista dagen på gubbens semester, på måndag börjar allvaret igen.
Men, vi ska inte klaga, vi har hunnit med mycket. Första helgen var vi i Jylland, bodde på hotell ett par nätter och hälsade på släkten.
På vägen hem körde vi till Flensburg i Tyskland och handlade med oss dryckesjom och annat smått och gott hem.

Förra veckan var i på Rhodos som jag skrev förut att vi skulle till. Kanonfint väder och ok ställe, men hotellet var sisådär. Lite dålig service, men det är inget att haka upp sig på. Visserligen vill man ha bättre förhållanden när man betalat en smärre förmögenhet på resan, men, vi hade iaf tur med vädret!"!!!!, hahaha....



Midsommaraftonen firades här hemma på vår takterrass med god sill och nubbe, jordgubbar till dessert förstås.

Ikväll ska vi hem till "gamla" grannar från Haga och grilla lite korv och dricka kaffe. Imorgon bär det av hem till ännu "äldre" grannar från Lindeborg på grillning där med...... jättenajs.

Ja, nu får jag väl börja blogga igen på allvar när gubben min börjar jobba. Nästa vecka tänker jag tala om hur det går med mitt jobbsökande. Just nu är det ganska så hett att sitta här på terrassen och skriva av mig, så jag tror jag väntar till nästa vecka.....

Ha en toktrevlig helg med mycket värme och sol :o>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar