Powered By Blogger

onsdag 21 juli 2010

Är jag överlycklig, eller kanske bara överlycklig?



Idag är det dagen D! Verkligen..... :o).....
Jag har fått JOBB!!!!!! Kan man tänka sig.... efter ett halvårs arbetslöshet har jag äntligen landat i jobbträsket igen, lyckan är gjord.....

Var på första intervjun den 15 juni, tyckte det gick hyfsat bra, kändes lixom ok när jag gick därifrån...men man ska ju inte vara alldeles för självsäker, men bara att komma till intervju idag är ju fantastiskt!

Nå, bara några dagar efter den första intervjun, fick jag ett mail om att de ville träffa mig igen, då nr två intervju med ansvariga för arbetets art. Så, direkt efter min Rhodos-resa, ja, någon dag efter, så var jag iväg på den 2:a intervjun. Den tog väldigt lång tid, (undrar om det var för att jag pratar för mycket), eh.... men det kändes otroligt bra därefter oxå tyckte jag. Sa till gubben min; Hm, tippar att jag har chans på jobbet till cirka 95%.... SÅ bra kändes det...
De utlovade besked som i förra veckan, men pga semestertider så har allt tagit längre tid. IDAG, ja IDAG fick jag då beskedet....jag är en av de lyckligt lottade som har fått jobb.....stod så i mitt horoskop i morse oxå, konstigt att man lixom kan få känslan....kändes i maggropen imorse, - idag får jag besked.....

Ja, så nu är snart late-dagarna borta, lyxhustru-tiden.... men, så j-kla skönt att få komma igång igen!!!

Hej hopp!
Vi hörs snart igen!

2 kommentarer:

  1. GRAAAATTIIISSSS MUSSE!!!! Detta är du verkligen värd!!! Kram, Ninchen

    SvaraRadera
  2. Tack Ninisen.... Det känns super-gott :0)!

    SvaraRadera