Powered By Blogger

onsdag 28 juli 2010

Snart börjar nedräkningen...

...till mitt nya liv och jobb och allt annat som ska ske inom kort tid.

Nu har jag bestämt mig! Har kollat upp ett fint träningscentra på Limhamn som ska bli mitt andra hem för resten av mitt liv. Jag SKA och jag VILL och jag KAN och jag MÅSTE börja träna och göra något åt min lekamen som inte kommer att hålla om den ska se ut som den gör nu. Har inget flås, ser knappt fötterna osv. osv.

När jobbet är på plats, och ekonomin tillåter, ska jag skriva in mig på gymmet, och gubben tar jag med på släp....han behöver oxå träna har han kommit fram till...

Det bästa med att ta med maken, det är att jag aldrig mer kommer att kunna komma med ursäkter för varför jag inte kan träna osv. Han kommer att tjata mig fördärvad om jag inte går dit, och det är det jag behöver, en som tvingar dit mig, åtminstone i början, kanske blir man så inbiten så man går dit av fri vilja?

Med träning kommer även god mathållning. Mitt förhållande till mat är mycket gott, dvs. FÖR gott. Jag äter osunt och mycket.....inte godis, kakor och snacks, utan MAAAAAT.... mycket mat.....får alltså lägga om mitt liv i både kost och rörelse.

Det kommer att bli så bra så bra....intalar jag mig själv, och denna gången ska INGET få komma emellan, så det så!!!!!



Hej och hopp, maratonlopp! (neeeee)....

1 kommentar:

  1. BRA visioner inför framtiden musse! Du kommer klara detta, bara tålamodet finns! Rom byggdes ju inte på en dag, men se så magnifikt det blev när det stod färdigt! Du fixar detta!

    SvaraRadera