Powered By Blogger

lördag 12 februari 2011

Känner mig så stolt!

Var hemma hos barnbarnet ikväll och firade hans 7-årsdag. Det bjöds på Lasagne som är en av mina favoriträtter, med härlig sallad till..... efter det bjöds det kaffe med diverse goda kakor och hemmagjord blåbärstårta.



Gissa vad?

Jag tog med mig en färdigdryck dit samt vanligt vatten på flaska. Rörde inte en millimeter mat, ingen annan dricka än min egen, och det enda jag festade på var 3 koppar gott kaffe utan tillbehör, nu är jag faktiskt väldigt stolt över mig själv!!!

Har haft diverse prövningar nu under de senaste dygnen, och, jag tror att om jag klarar det nu i början, blir det säkert lika lätt framöver. Hungern är fortfarande lite plågsam, men jag får dricka mycket vatten så känns det lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar