Powered By Blogger

fredag 11 februari 2011

Fredag....min värsta dag, eller?

Jag var beredd med hull och hår att denna dag, fredagen, skulle bryta ner mig totalt, enligt vad som sägs när man är inne i detta som jag håller på med.



Men, det blev inte så farligt som jag trodde. Visst, jag har varit lite offline, men inte så jag håller på att säcka ihop. Hungern är inte så aggressiv längre. Klart man har lite hungerkänslor, men att hinka i sig lite vatten hjälper otroligt nog. Det behöver ju inte vara signal på hunger, vilket man alltid har tolkat det som, utan ren törst...får iaf ställa in mig på det, eftersom pulverintaget är tre ggr dagligen, inte mer eller mindre.

Jag har inte vägt mig idag. Känner att jag ska vara lite reducerad med det, dvs. begränsa det till en gång i veckan även om jag är nyfiken. Så klart märker jag att något händer med min kropp, men jag tror samtidigt att mätningar kanske ger bättre resultat :).

Fick ytterligare ett bevis idag på att metoden fungerar. En mycket trevlig man berättade att hans dotter också börjat med Xtravaganza, och har hållit på i tre veckor nu. Iofs tränar hon mycket, vilket jag ska ligga lite lågt med ännu, men hon har alltså tappat 14 kg på tre veckor (!)....det med helfarten som jag också utövar.
Nu har jag fått så många bevis så att jag är helt övertygad.

Har blivit prövad till det yttersta ikväll. Hjälpte min gamla mamma med att laga mat. Baconbiffar, smarrig sås till det. Korv Stroganoff. Gräddade även våfflor till henne. Men, inte ett smakprov, ingenting. Tog min kvälldos av dryck samt lite kaffe...klapp på huvudet så duktig jag är, hahahahah!!!!

Nej, nu tänker jag hoppa i loppelådan, får sova lite skönhetssömn :)
Natti, natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar