Powered By Blogger

onsdag 9 februari 2011

Nu är jag igång!


Började dagen med en riktigt god shake med jordgubbssmak, inte illa faktiskt! Det är klart, att efter några månader är jag säkert mätt på smaken och vill ha annat!

Var på mitt första möte med min utvalda coach! En fantastisk människa, lugn, vänlig, trevlig, ja, man kan säga att hon och jag hade kemin, det kommer att funka känner jag.

Jag fick ställa mig på en våg som mäter allt som går att mäta...herregud säger jag, hur fasen har jag levt mitt liv, och varför har jag misshandlat min lekamen i så många år? Det var som jag misstänkte. En viktreducering med 50 kg sitter som klistret på tapeten! Av de 50 kilona jag släpar på i onödan är 30 kg rent fett!!!!, jamen, jösses... jag väger som en hel karl och mer därtill, och allt eller större delen är margarinpaket (om man nu ska jämföra med något).




Nä nu j-vlar säger jag, här är det ingen pardon! Kan man bli mer motiverad än jag? Jag har verkligen klarat denna första dag med bravur, (om jag får säga det själv), jag har tagit en blåbärssoppa till lunch, vatten, vatten och åter vatten däremellan, och nu till afton satt jag och åt en härlig sparrissoppa till kvällsmat. Lyckans jag blev lycklig över att det fanns små pyttepytteminisöta bitar av sparris i den, jag fick tugga, hahahaha.

Och allt detta har då orsakat att mina besök på det "heliga" idag är oräknade, haha....snacka om att slösa på papper. Nåja, inte något ont utan att det blir gott resultat av det. Heja, heja mig. En liten stjärna i kanten för att ha överlevt min första dag som Xtravaganzare...

Bye, bye!

3 kommentarer:

  1. Heja dig!! Du kommer att fixa detta galant!

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra! Ja, jag hoppas det, och VET att jag fixar det :). Kramizz

    SvaraRadera
  3. Sandra familjenbus11 februari 2011 kl. 18:32

    Kan bara gå in via FB kan du inte skicka över blogg adressen till mig? Måste ju följa dig! Blev godkänd för op hos plastik kirurgen, men måste ner 5 till!!

    SvaraRadera