Powered By Blogger

fredag 25 februari 2011

En sammanfattning av veckan....

....kommer här;

Har gått lite upp och ner med humöret, men för övrigt väldigt bra :).

Tog tag i mig själv igår och var och fick ny frissa...och OJ, vilka reaktioner jag fick på den idag då. När man både får höra positiva reaktioner för att man är ståndaktig och klarar viktminskningen, och sedan man får höra att man genom ny frissa helt plötsligt ser 10 år yngre ut, ja, då kan man väl inte annat än att bli lycklig och glad?

Många spontana kommentarer lyfter mig till skyarna, och ALLT känns genast mycket lättare.... och inte nog med det...ikväll var jag och kollade synen för terminalglasögon eftersom jag ser så j-kla dåligt numera när jag konstant sitter vid dator och jobbar....det slutade med beställning av dem OCH nya vardagsbrillor med nya bågar! Snart kommer min omgivning inte att känna igen mig.



Jag har varken mätat mig eller vägt mig, men om man ska tänka på hur många hål jag dragit åt min livrem, så måste det vara en del cm iaf! En vecka till med helfart och pulver, sedan ska det "trappas" upp, och jag ska börja inta fast föda i måttliga mängder.....äta som en fågel, lite och ofta, det är min nya livsfilosofi. Ska lära mig att äta många mål om dagen, lagom stora för att hålla ämnesomsättningen igång.



Och i all min köphysteri och förändringsfas, nu har jag investerat i en sak jag önskat länge.....en rejäl kamera, jättefin. Den fungerar både som stillbilds- och filmkamera, så nu har jag en anledning att komma ut och promenera och ta fina bilder, det ska bli jätteroligt.....!



Nej, jag kan inte sitta hela fredagskvällen och skriva allt jag tänker på och vill och önskar....jag fördelar det på dagarna framöver istället!

Ha en underbar helg! Kramizzar från Pudding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar