Powered By Blogger

söndag 27 februari 2011

Imorgon är det dax för möte!

Det blir första mötet imorgon kväll med mina gelikar på Xtravaganza....

Det blir spännande att väga sig och kolla om kroppsfettsvolymen krympt tillsammans med kilona, och att kanske, kanske har BMI'et förändrats oxå, man kan hoppas. Vågen visade ett positivt resultat i morse, men, jag ropar inte hej förrän jag kollats imorgon kväll, och då tänker jag även mäta mig, det är en vecka sedan sist.

Helgen har fungerat utan några sug efter både ditten och datten....mat, eller ja, pulver känns inte som högsta prio längre. Beror säkert på att jag är mätt nästan hela tiden.....

Snart dax för eftermiddagskaffet, och det tänker jag låta mig bjudas på.....får väl våldgästa någon, hahahhaha.



Kramizz till alla mina läsare!

2 kommentarer:

  1. Hej musse!! Hoppas allt kändes bra igår på träffen, serfram emot rapport!
    Kul med ny kamera, systemkamera är grejen alltså! Man blir helt besatt av fotografering...
    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Hej Ninisen.....jag lovar, nu ska jag skriva nästa inlägg.....
    Ja, kameran ja, en pärla. Ska bara lära mig alla funktioner, det är en hel vetenskap!
    Kramizzar

    SvaraRadera