Powered By Blogger

tisdag 1 mars 2011

På söndag ska jag.....

.....börja äta igen, alltså fast föda! Det kommer nog att kännas lite konstigt efter cirka 4 veckor med flytande kost....

Jag blev lycklig när jag vägde mig på mötet igår kväll. Hemma väger man sig ju utan kläder oftast, men fast jag hade dubbla tröjor, jeans, skärp, ja fullt påklädd så hade jag gått ner hela 8,3 kg!!!! Härligt! Det ger ju resultat märker man. Iofs tvivlade jag inte på det, jag har ju märkt att byxorna blivit stora i midja och lår.

Kan tyvärr inte referera några mått ännu, har inte blivit färdig att mäta, men, ska nog inte göra det för ofta, ju mer sällan, kanske bättre resultat!

Investerade i en kokbok på mötet...gud vilka mumsiga recept...ska bli en fröjd att göra första inköpen nu till min nya kost.

Protein, fett och grönsaker står på min framtida meny, dock i små mängder i början. Jag ska ju köra på halvfart nu, så det blir mellan 5-6 omgångar mat dagligen. Frukost, lunch och middag, med pulver som mellanmål. Får göra som Skalman, ställa en matklocka när det är dax att äta, haha.



Må så gott alla, för det tänker jag göra!

2 kommentarer: