Powered By Blogger

onsdag 16 februari 2011

Första veckans resultat blev inte så dumt!

Härligt med en bra start och skjuts på kilona. Detta kan man inte sticka under stol med utan att det är en sporre för att fortsätta, inte sant?

Våndades lite i morse när måttbandet åkte fram. Klart man undrar om det gett resultat eller inte. Vågen har ju verkligen visat sitt, härligt, men inte trodde man att 5 kg skulle ha så stor betydelse för omfånget.....



Som ni ser i listan till höger, har det verkligen gett resultat! Bara midjan, hela 12 cm:s minskning på en vecka, najs! Låren oxå har fått sig en sväng med 5 cm...och jag som trodde att det skulle mer till innan det lixom "syntes".

Nu påbörjar jag vecka nr 2 imorgon, ska bli spännande att se vad det resultatet ger. Det känns behagligt nu med tanke på hungerskänslorna, de är nästan obefintliga mellan mina 3 dagliga pulver. Det är naturligtvis viktigt med vattnet, och det dricker jag cirka 2 liter per dag, det är ju bra. Fördelen är oxå att vissa av mina pulver framkallar törst, ett lättare sätt för en att få i sig vatten då.



Just nu mår jag prima, det vill jag tala om.... pigg, glad och kanske lite mer skärpt på något sätt. Det kan bara bli bättre.....

3 kommentarer:

  1. Grattis!!! Du är fantastisk! : )

    SvaraRadera
  2. Ahhh, tack Marianne! Du är väl en godbit! Kram...

    SvaraRadera
  3. GRATTIS musse!! Du är beundransvärd!!! KRAM

    SvaraRadera