Powered By Blogger

söndag 6 mars 2011

Är det vår, eller spritter det bara i min kropp?!?


Idag tycker jag det är vår! Attans kallt, men, underbart väder med strålande sol. Jag och gubben tog en härlig promenad i morse i vårsolen.....gick i Hammars Park, där testade jag min nya kamera....himla kul det är att fotografera när man har en kamera som tar bra bilder...



Efter en något annorlunda frukost, kan inte definiera om den var god eller inte, så gick vi ut. Frukosten blev 1 dl kesella 1% samt 0,5 dl färska hallon. Hallon ja, inte mitt favoritbär, men det sätter igång ämnesomsättningen. Köpte faktiskt blåbär idag, tänkte använda det istället, eller kanske en blandning.

Nu till lunch har jag ätit kokt lax, mums, en god sallad med hemmagjord dressing på rapsolja, äppelcidervinäger, mineralsalt, gurkmeja, vitlök och malen ingefära...allt för att ämnesomsättningen ska få en skjuts! En tsk kesella och sikrom på laxen, så blev det rena lyxmaten!!!!

Nu har hungern kommit tillbaka efter min ketonfas. I o m att jag börjat äta "vanligt" går kroppen över i ett normalt läge där man måste tala om för den att den ska förbränna. Därför ska jag fr o m nu äta 5-6 ggr per dag! Får köpa den där Skalman-klockan iaf....kanske inte sov- men ät-klockan, hahahha.

Ha en härlig fortsättning på söndagen!
Hej och hå.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar